2014. június 22., vasárnap

Holland lecke 7

Segítség! Elfelejtettem a belépési adataimat!

Itt is említem, hogy találtam egy klassz oldalt, ami kezdőknek segít abban, hogy megtanuljanak hollandul.

Ma be akartam lépni az oldalra, hogy tanuljak egy kicsit, és akkor rájöttem, hogy elfelejtettem a belépési adataim :)

Lássuk, mit ír egy holland oldal ilyen esetben.

Mai holland lecke, mai megtanulandó kezdőknek


Ez a belépési illetve regisztrációs oldal, ahol mindennek a jelentését ki tudod következtetni, ha akár csak egyszer is regisztráltál már valamilyen magyar oldalra, ahol felhasználónevet meg jelszót kellett megadni.

Mivel korábban regisztráltam, az Inloggen mező a lényeges számomra.





Ha beírsz egy rossz jelszót is esetleg az alsó sávba, akkor még egy ilyen üzenet is megjelenik a panelen:
U heeft geen geldige invoer gemaakt

Mivel nem emlékeztem a belépési adataimra, nem az Inloggenre kattintottam, hanem a mellette lévő kék sorra:

Ik ben mijn wachtwoord vergeten - Elfelejtettem a jelszavam  ( a német és az általános felhasználói tudásom sokat segít:))

Kattintás után a következő képernyő jelenik meg:




Értelem szerűen meg kell adnod az e-mailed, hogy elküldhessék a belépési adataid.

A "Versturen" -re kattintva ez az üzenet jelent meg a képernyőn, amikor kértem, hogy küldje el a rendszer a jelszót:

Wachtwoord opgevraagd

Je ontvangt een e-mail met je gebruikersnaam en wachtwoord.

A levélben pedig ez állt:

A levél tárgya:
Jouw inlog-gegevens voor oefenen.nl

Tartalma:

Hallo  ,

Je hebt zojuist je wachtwoord opgevraagd op oefenen.nl.

Dit zijn je inlog-gegevens:
Gebruikersnaam: ******
Wachtwoord:***************

(A csillagok helyén természetesen az általam megadott felhasználónév és jelszó szerepelt, amikkel aztán be tudtam lépni)

Jó tanulást!

Iszom egy egészséges kávét, és belevetem magam én is:)

Dr.Farkas Anikó
kreatív nevelő, sikertréner
DXN Star Ruby 
http://www.gezondekoffie.dxnnet.com/
www.kavefuggovagyok.dxn.hu 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése